MM Kapcsolat



 
Mérhetőség

1. Mindig tudunk az ügyfélről mindent!


Minden ügyfélről pontosan tudja, hogy mikor, melyik weboldalt nézte meg, melyik emailt olvasta el, melyik email-ből kattintott.

Minden ügyfélről pontosan tudja, hogy mikor, melyik weboldalt nézte meg, melyik emailt olvasta el, melyik emailből kattintott, mit vásárolt és melyik email, illetve weboldal hatására döntött a vásárlás mellett. Ugyanígy, ha értékesítőkkel, vagy callcenterrel dolgozik, a MarketingMérnök tudja, hogy mikor, ki és mit beszélt az ügyféllel, sőt képes az értékesítők munkájának hatékonyságát is figyelni.

2. Kevés a vásárló, nincs rendelés?


1 kattintás és tudja, hogy mi a teendő. A MarketingMérnök rögzít minden adatot és ezeket rendszerezve mutatja meg Önnek.


Tudja, hogy a marketing kampányok 95%-a miért sikertelen? Mert nincs elég adat az elemzésükhöz, így javítani sem tudnak rajta. A MarketingMérnök minden pillanatban rögzít minden adatot és ezeket az Ön számára legideálisabb formába rendezve mutatja meg Önnek. Képzeljen el egy excel táblázatot, professzionális grafikonokkal, ahol azonnal látható, hogy hol veszítjük el az érdeklődőket, miért nem vásárolnak.
3. Szüksége van azonnali bevételre?


A MarketingMérnök néhány kattintással megmondja, hogy kit, milyen ajánlattal érdemes megkeresni a gyors eladás érdekében.

A MarketingMérnök néhány kattintással megmondja, hogy kit, milyen ajánlattal érdemes megkeresni a gyors eladás érdekében. Ha szeretne egy villám kampányt lefuttatni, nincs más teendője, mint megadni a MarketingMérnöknek a legfontosabb szempontokat (lakhely, érdeklődési kör, érdeklődés aktivitása, tevékenység, stb.) és a MarketingMérnök azonnal táblázatba rendezi azokat az érdeklődőket, akiket érdemes megkeresni, mert jó eséllyel lehet nekik értékesíteni. További segítségre van szüksége? Semmi gond! Kattintson az ügyfél előzményeire és azonnal látni fogja, mik azok az érvek, amik az ügyfelet érdeklik és mik azok, amik nem. Innentől szinte többet tud az ügyfélről, mint ő saját magáról. Ennél egyszerűbb értékesítést elképzelni sem lehet!

 

 

4. Nem hatékony a Sales oldala?


Tesztelje automatán! Ha egy sales oldal gyengén teljesít, azt a MarketingMérnök megmutatja számokban és grafikonon egyaránt.

Ha egy sales oldal gyengén teljesít, azt a MarketingMérnök megmutatja számokban és grafikonon egyaránt. Ami még ennél is jobb, hogy akár 4 lehetőség közül kiválasztja a leggyengébben teljesítőt és kiveszi a rendszerből. Biztos lehet benne, hogy csak a legjobban konvertáló oldala dolgozik.

 

5. kidobott pénz a marketingre költés!

Ezt mondogassa az Ön konkurense, Ön tudni fogja, hogy melyik "marketingforint" melyik ügyfelet hozta.

Lehet, hogy a konkurenseinek van elégethető pénze marketingre, de Önnek nem.
Éppen ezért a MarketingMérnök képes érzékelni, hogy melyik hirdetésére jött egy érdeklődő, ezt rögzíti az ügyfél adatlapján, így Ön képes bármikor visszakövetni, hogy melyik ügyfele, melyik hirdetésből érkezett és ugyanígy képes az egy hirdetéseit ellenőrizni és eldönteni, hogy érdemes-e az adott hirdetésre költeni, vagy sem. Legyen az akár egy szórólap, óriásplakát, újsághirdetés,vagy éppen Facebook bejegyzés, a MarketingMérnök képes érzékelni és csoportosítani a reklámeszközei hatékonyságát.

 

6. Átláthatatlanok a kampányai?

Vessen véget ennek azonnal! Hozzon döntést egy perc alatt a MarketingMérnök kampány-térkép funkciója révén.

A MarketingMérnök a teljes webes rendszerről térképet készít, amit átnézve egy perc alatt a legbonyolultabb kampánya is értelmezhetővé válik és ha változtatni szeretne, azonnal látható a változtatás eredménye.
Soha többet bonyolult, értelmezhetetlen kampányok! Hozzon döntést egy perc alatt a MarketingMérnök kampánytérkép funkciója révén.


Egyszerűség

7. Csak egyszer dolgozunk!

Csak egyszer kell egy kampányt elkészíteni és a MarketingMérnök automatán szállítja az érdeklődőket, vevőket a nap 24 órájában.

Csak egyszer kell egy kampányt elkészíteni és a MarketingMérnök automatán szállítja az érdeklődőket, vevőket a nap 24 órájában, a hét 7 napján, az év 365 napján, éjjel, nappal. A rendszerek bármikor bővíthetőek, átalakíthatóak programozói tudás nélkül.

8. Nincs programozó!

Programozói tudás nélkül állíthat fel kampányokat néhány óra alatt, más rendszerekben ez több hónapnyi programozói munka és óriási költség.

Programozói tudás nélkül állíthat fel kampányokat néhány óra alatt, amit más rendszerekben több hónapnyi munkával és óriási költség árán tudnak csak megoldani a programozók.

9. Egy helyen minden, ami marketing!

Egy felületen kezelheti weboldalait, email-jeit, az ügyfelei adatait és a kampányához kapcsolódó minden egyes lépést.

Egy felületen kezelheti weboldalait, email-jeit, az ügyfelei adatait és a kampányához kapcsolódó minden egyes lépést, mellyel rengeteg időt takaríthat meg és olyan összefüggésekre is azonnal fény derül, amit addig nem láthatott, míg adatait külön rendszerekben kezelte.

10. Gyors áttekintés, hiszen az idő pénz!

Kampányait elég hetente egyszer ellenőrizni és azt is megteheti 1 perc alatt, hiszen a kezdő oldalon azonnal minden fontos adat látszódik.

Kampányait elég hetente egyszer ellenőrizni és azt is megteheti 1 perc alatt, hiszen a kezdő oldalon azonnal minden fontos adat látszódik.

11. Úgy készíthet weboldalt, mintha csak egy szövegszerkesztőben dolgozna.

Azért nem ír át egy értékesítési szöveget, mert bonyolultabb a programozóval egyeztetni, mint amire Önnek ideje lenne?

Weboldalai elavultak, mert nincs aki képes lenne kezelni? Esetleg azért nem ír át egy értékesítési szöveget, mert bonyolultabb a programozóval egyeztetni, mint amire Önnek ideje lenne? A MarketingMérnökben pont úgy szerkeszthet bármilyen oldalt, mintha egy szövegszerkesztőben dolgozna. A végén csak kattintson a "Mentés" gombra és a tartalma azonnal megváltozott. Ugyanilyen egyszerűen illeszthet be képet, videót, hanganyagot, vagy hozhat létre új oldalt, esetleg törölhet egy már nem aktuális ajánlatot.

12. Egyszerre több weboldalt is üzemeltet, de szeretné egy felületen kezelni ügyfeleit?


Ha Önnek több cége, több weboldala, több tevékenysége van, akkor is egy rendszerben láthatja ügyfeleit.


A MarketingMérnök korlátlan számú egyedi weboldalt tud kezelni, így ha Önnek több cége, több weboldala, több tevékenysége van, akkor is egy rendszerben láthatja ügyfeleit és egy rendszerben kezelheti kampányait.



Személyre szabott kommunikáció, bizalomépítés

13. Ügyfélre szabott tartalom emailben, weboldalban!

Képes arra, hogy az érdeklődő szokásaihoz igazítva küldjön emailt, válassza ki, hogy mi legyen az email tartalma.

 

A MarketingMérnök képes figyelni az ügyfeleket, azoknak a mozgásából következtetést levonni és ezek alapján eldönteni, hogy mikor, milyen kampányt futtasson az érdeklődőnek. Azaz képes arra, hogy az érdeklődő szokásaihoz igazítva küldjön emailt, válassza ki, hogy mi legyen az email tartalma, illetve ugyanígy az ügyfél szokásai alapján dönti el, hogy egy-egy weboldalon milyen tartalmat lásson. Például ha tudjuk, hogy egy termék kapcsán az ügyfélnek a gyorsaság, hibamentes működés a fontos, szemben a design-nal és a könnyű használhatósággal, akkor a termék értékesítési oldalán első helyre teszi a gyorsaságot és a hibamentes működést.

14. Úgy írhat ügyfelek ezreinek, mintha csak egy ismerősének írna.

Nincs programozó, nincs bonyolult, értelmezhetetlen folyamat, csak eredményes ügyfélkommunikáció!

Jelenlegi rendszerében bonyolult megírni egy emailt, illetve kiküldeni az ügyfeleinek? Esetleg programozói segítségre van szüksége? A MarketingMérnökben pont úgy írhat meg egy levelet mintha csak egy átlagos emailt írna ismerősének és a küldéshez csak ki kell választani a megfelelő csoportot. Nincs programozó, nincs bonyolult, értelmezhetetlen folyamat, csak eredményes ügyfélkommunikáció!

15. Ügyfelei pont akkor kapják meg az Ön levelét, amikor éppen gép előtt ülnek.

Sokkal hatékonyabb kommunikáció, sokkal több, elégedett ügyfél, sokkal több vásárlás.

Tudta, hogy az emberek az emaileket visszafele olvassák? Azaz először a legfrissebbet (és erre szánják a legtöbb időt) és így haladnak visszafele. Átlagosan a legrégebbi emailekre kevesebb, mint 1/5-öd annyi időt szánnak, mint a legfrissebbre. Az Ön emailjeit mikor lenne jó, ha ügyfelei olvassák? Az Ön emailjeire mennyi időt szánjanak érdeklődői? Ugye jó volna, ha az Ön ajánlatát olvasnák először és minden más emailt csak utána? Ehhez nincs más teendője, mint akkor küldeni az emailt, amikor az ügyfele éppen gép előtt ül. A MarketingMérnök megfigyeli érdeklődője email olvasási szokásait és akkor küldi a levelet, amikor a legnagyobb valószínűséggel a gép előtt ül és az emailjeit fogja olvasni. Eredmény? Sokkal hatékonyabb kommunikáció, sokkal több, elégedett ügyfél, sokkal több vásárlás.

16. Szeretne pontgyűjtő programot hirdetni, VIP kedvezményt biztosítani legjobb ügyfelei számára?

Ha szeretne megkülönböztetett figyelmet szentelni legjobb ügyfeleinek, mindezt plusz időráfordítás nélkül.

A MarketingMérnök képes királyi bánásmódban részesíteni ügyfeleit. Ha szeretne megkülönböztetett figyelmet szentelni legjobb ügyfeleinek, mindezt plusz időráfordítás nélkül, akkor a MarketingMérnök ezen funkciója leveszi a terhet a válláról.

17. Jogosultságok automata kezelése.

Rendelésnél, regisztrációnál beállítható, hogy csak bizonyos ügyfelek regisztrálhassanak, vagy bizonyos ügyfelek ne regisztrálhassanak.

Önnek vannak nemkívánatos ügyfelei? Gyakran lesi el a konkurencia a legújabb praktikáit? El tudja érni azt, hogy konkurense, vagy nemkívánatos üzleti partnere egy teljesen más ajánlatot lásson, mint a célpiaca.

18. Legjobb ügyfeleit szeretné megszólítani egyedi, postai levelezőlapon?

Mit szólna hozzá, ha küldenénk az ügyfélnek egy részletes tájékoztatót egy egyedi ajánlattal postai úton?

Van egy prémium terméke, aminek az oldalát egy érdeklődő több, mint 5 percig nézte, de nem vásárolt? Mit szólna hozzá, ha küldenénk az ügyfélnek egy részletes tájékoztatót egy egyedi ajánlattal postai úton? Ön szerint mennyivel nőne a vásárlások száma, ha lenne egy "beépített ügynöke" aki figyeli az érdeklődőit és ha úgy ítéli meg, hogy érdemes postai úton is megkeresni, akkor ezt automatán megteszi Ön helyett. A MarketingMérnökkel pont annyira egyszerű ilyen postai kampányokat menedzselni, mintha egy egyszerű email kampányt készítene.


Hatékony megoldások

19. Callcenterrel dolgozik? Engedje, hogy a MarketingMérnök a keze alá dolgozzon.

Képes kiszolgálni Callcentert úgy, hogy a kollégát értesíti, hogy az ügyfelet melyik termék kapcsán érdemes megkeresni.

A MarketingMérnök képes kiszolgálni Callcentert úgy, hogy a kollégát értesíti, hogy az ügyfelet melyik termék kapcsán érdemes megkeresni, mik azok az érvek, ami fontos az érdeklődő számára és mik azok az érvek, ami az érdeklődőnek kevésbé fontosak.

20. Kontrollálja értékesítő munkatársait és ha azok nem dolgoznak megfelelően, jelzi Önnek.

Ön 1 perc alatt átláthatja, melyik értékesítője mennyire eredményes.

Tudja, hogy mikor, melyik értékesítője mennyire motiváltan dolgozik? A MarketingMérnök képes arra, hogy kiossza a jelölteket értékesítőinek és ha valamelyik az ügyféllel nem veszi fel a kapcsolatot, akkor azt automatikusan jelzi Önnek. Ugyanígy képes napi, heti, havi riportotkat készíteni az értékesítők eredményessége alapján, így Ön 1 perc alatt átláthatja, melyik értékesítője mennyire eredményes.

21. Telefonhívás ügyfeleinek? Soha többet "Most nem alkalmas, hívjon vissza később!"

A MarketingMérnök jelzi Önnek, hogy ügyfeleit mikor érdemes hívni.

Volt már olyan, hogy egy forró ügyfelet éppen egy megbeszélés alatt hívott, vagy éppen autóban ült, esetleg késésben volt egy megbeszélésről? Mit szólna hozzá, ha a MarketingMérnök ebben is segítene Önnek? A MarketingMérnök jelzi Önnek, hogy ügyfeleit mikor érdemes hívni.

22. Nagy rendezvényeket tart? A meghívókat bízza a MarketingMérnökre!

A rendszer képes arra, hogy QR-kód segítségével egyedi meghívót készítsen.

A MarketingMérnökkel nem csak hírlevelet küldhet, szövegszerkesztője segítségével szerkeszthet meghívókat. A rendszer képes arra, hogy QR-kód segítségével egyedi meghívót készítsen.

23. Nagy rendezvényeket tart? A meghívottak beengedését bízza a MarketingMérnökre!

A MarketingMérnök QR-kódos beléptető moduljával tömegeket léptethet be percek alatt.

Nincsenek többé kígyózó sorok és nem kell 5 kollégáját lefoglalnia a rendezvény regisztrációjához. A MarketingMérnök QR-kódos beléptető moduljával tömegeket léptethet be percek alatt. Ön mennyi idő alatt regisztrál be 900 embert? Mi a MarketingMérnökkel ezt 20 perc alatt tettük meg úgy, hogy azonnal statisztikázható volt a résztvevők száma és tudtuk, hogy melyik célcsoportból jöttek el a legtöbben.

24. Beépített bankkártya fizetési rendszer, amivel akár előfizetéseket is kezelhet automatán.

Kezelje a fizetéseket PayPal segítségével, legyen szó havi vagy egyszeri díjról.

A PayPal ma már alapfunkció a MarketingMérnökben. Kezelje a fizetéseket PayPal segítségével, legyen szó havi vagy egyszeri díjról.



Profi marketing megoldások

25. Szőnyegbombázás helyett precíziós célzás és találat.

Míg a legtöbb marketing eszköz arról szól, hogyan érjünk el minél több érdeklődőt és a nagy számok alapján majd csak vásárol valaki.

Míg a legtöbb marketing eszköz arról szól, hogyan érjünk el minél több érdeklődőt és a nagy számok alapján majd csak vásárol valaki, addig a MarketingMérnök:
  1. 1. Megfigyel: Figyeli az érdeklődő mozgását és rögzít vele kapcsolatban minden lehetséges adatot.
    1. 1. Milyen oldalakat látogatott?
    2. 2. Milyen emaileket olvasott?
    3. 3. Melyik emailből kattintott, melyikből nem?
    4. 4. Milyen terméket vásárolt?
    5. 5. Felmérő kérdésekre milyen választ adott?
    6. 6. Mikor olvassa emailjeit, illetve látogatja weboldalunkat?
    7. 7. Munkatársainkkal miről beszélt, mi iránt érdeklődőtt?
    8. 8. Hol lakik?
    9. 9. Mi a neme?
    10. 10. Milyen korú?
    11. 11. Milyen problémájára keres megoldást?
    12. 12. Milyen típusú megoldást keres?
  2. 2. Bizalmat épít: Az így gyűjtött adatok alapján megbecsüli, hogy melyik ügyfélnek, mikor, milyen kommunikációt érdemes folytatni ahhoz, hogy megbecsülve érezze magát és megértse, a mi cégünk valóban más, nálunk érdemes vásárolnia.
  3. 3. Értékesít: Miután a rendszer úgy érzékeli, hogy a bizalmat sikerült kiépíteni és az érdeklődő közel van a vásárláshoz, akkor akcióba lép. A korábban gyűjtött adatok alapján a megfelelő időben, a megfelelő kommunikációs eszközt használva (email, SMS, postai DM, callcenter), a megfelelő üzenettel ráveszi az érdeklődőt, hogy látogassa meg a weboldalunkat, ahol az ügyfél számára legideálisabb terméket mutatja az ügyfél számára fontos érvekkel pont úgy, ahogy a legjobb értékesítő is teszi, aki az ügyfél számára fontos előnyöket emeli ki, viszont azokat a tulajdonságokat, ami az ügyfél számára nem lényeges, maximum csak megemlíti.

26. Szeretne piackutatást végezni? Bízza a MarketingMérnökre!

Néhány perc és a válaszok özönleni fognak, ami alapján könnyedén fog hozni jó döntést.

Szeretné megtudni, hogy ügyfelei mennyire elégedettek? Esetleg bizonytalan, hogy A vagy B termékből kellene nagyobb készletet felhalmoznia? Készítsen néhány kattintással piackutatást és küldje ki azonnal ügyfeleinek. Néhány perc és a válaszok özönleni fognak, ami alapján könnyedén fog hozni jó döntést.

27. Értékesítői rajongani fognak a MarketingMérnökért. Soha többet hideghívás!

Tudja, hogy mit gyűlölnek leginkább az értékesítők? A hideghívást és a rendszeres visszautasítást.

Tudja, hogy mit gyűlölnek leginkább az értékesítők? A hideghívást és a rendszeres visszautasítást. Mit szólna hozzá, ha a MarketingMérnök elvégezné munkátrsai helyett ezt a feladatot és nekik csak a már felmelegített érdeklődőkkel kellene foglalkozni? A MarketingMérnök képes arra, hogy megadott név, email cím, illetve egyéb szükséges adatok alapján emailben megkeresse a jelöltet és úgy kommunikáljon vele, mintha csak az értékesítő személyesen írt volna neki. Tájékoztatja, figyelmezteti, emlékezteti és teszi ezt mindaddig, amíg a jelölt érdeklődni nem kezd. Ezt a MarketingMérnök érzékeli a jelölt tevékenysége alapján és jelzi az értékesítőnek, hogy mostmár hívhatja az ügyfelet. Eredmény? Motivált értékesítők, hiszen nem kapnak elutasítást, sokkal több találkozó, hiszen a hideghívások helyett értékesítenek és sokkal több vásárló, hiszen azt, akit egy hideg hívás során elveszítettünk volna, azt a MarketingMérnök felmelegítette, előkészítette.

28. Értékesítője nem tudta lezárni az ügyfelet?

A rendszer automatán tartja a kapcsolatot, tájékoztatja, ajánlatokat küld, segít a döntésben és amikor a jelölt már vásárló állapotban van, jelzi az értékesítőnek.

Tudja, miért hiusul meg a legtöbb értékesítés? Mert az értékesítőnek nincs elég ideje az ügyféllel foglalkozni. Ha az értékesítő nem tud eladni gyorsan, akkor jóval kevesebb figyelmet fog szánni a jelöltre, hiszen jobb, ha az idejét forró érdeklődőkre fordítja. Bízza ezeket a jelölteket a MarketingMérnökre és a rendszer automatán tartja a kapcsolatot, tájékoztatja, ajánlatokat küld, segít a döntésben és amikor a jelölt már vásárló állapotban van, jelzi az értékesítőnek, aki így újra fel tudja venni a kapcsolatot és immáron eredményesen tud értékesíteni.

29. Bolthálózattal rendelkezik?

A MarketingMérnök képes érzékelni az ügyfelek lakhelyét és ez alapján tudja irányítani a hozzá legközelebb eső partneréhez.

A MarketingMérnök képes érzékelni az ügyfelek lakhelyét és ez alapján tudja irányítani a hozzá legközelebb eső partneréhez, üzletéhez. Képzelje el, hogy mennyire professzionális megoldás, amikor az érdeklődőnek nem kell keresgélnie, hogy melyik üzlet van hozzá a legközelebb, hanem a rendszer automatikusan azt ajánlja fel neki. Ennek hatására elkerülheti azokat a bosszantó helyzeteket, amikor olyan akciót hirdet meg ügyfeleinek, ami esetleg az egyik boltban nem kapható, így azon a környéken lakó érdeklődőket nem csak nem szolgálta ki, de fel is bosszantotta. Ezeket a helyzeteket a MarketingMérnök segítségével könnyedén elkerülheti.

30. Óriási adatbázissal rendelkezik és a jelenlegi rendszere nagyon lassan, bizonytalanul kezeli az email küldéseket?

Nincs idegtépő várakozás, nem kell ellenőrizgetni, hogy kiment-e mindenkinek. Nálunk levelei biztosan célba érnek.

A MarketingMérnök segítségével egy kattintással indíthat levelet a listáira és valamilyen bekövetkező változás hatására. Nincs idegtépő várakozás, nem kell ellenőrizgetni, hogy kiment-e mindenkinek. Nálunk levelei biztosan célba érnek. 1000 levél megy ki egy csomagban és kizárt, hogy kétszer megkapja egy kapcsolat ugyanazt a levelet.



Integráció - szoftvertámogatás

31. Integráció mindenek felett!

Bármilyen rendszerrel összeköthető, legyen szó webáruházról, CRM rendszerről, vállalatirányítási rendszerről, a MarketingMérnök képes értelmezni az adatokat.

Bármilyen rendszerrel összeköthető, legyen szó webáruházról, CRM rendszerről, vállalatirányítási rendszerről, a MarketingMérnök képes értelmezni az adatokat és képes úgy visszaadni adatokat, hogy a már meglevő rendszere is hatékonyabban működhessen.

32. SMS-ben is szeretné elérni ügyfeleit?

Lehetőség van személyre szabni az SMS tartalmát, így maximalizálhatjuk annak hatékonyságát.

Minél több kommunikációs csatornát használ, annál eredményesebb az értékesítés. Használja ki az SMS lehetőségeit és bízza a MarketingMérnökre ennek kezelését. Mint az emailek esetében, itt is lehetőség van személyre szabni az SMS tartalmát, így maximalizálhatjuk annak hatékonyságát.

33. Magasfokú integráció a Shoprenter webáruház rendszerével.

Minden információt összegyűjthet ahhoz, hogy olyan hatékony lehessen mint a legjobb személyes értékesítője.

Fejlett szoftverek házassága, a MarketingMérnök és Shoprenter integrációja révén egy felületen kezelheti folyamatait. Webáruházának adatai, melyek szükségesek egy jó értékesítési folyamatba, megtalálható lesz a rendszerünkben. Ön tudni fogja akár azt, hogy mikor, ki és melyik terméket nézte meg a webáruházában. Minden információt összegyűjthet ahhoz, hogy olyan hatékony lehessen mint a legjobb személyes értékesítője.

34. Automata e-számla kezelés a számlázz.hu rendszerével.

Az e-számlázás rengeteg időt takarít meg Önnek, nem beszélve arról, hogy a hibalehetőség is kizárt.

A papírszámlák kora leáldozott. Az e-számlázás rengeteg időt takarít meg Önnek, nem beszélve arról, hogy a hibalehetőség is kizárt. A MarketingMérnökkel azt a szolgáltatást és olyan összegben számláztathatja le a szamlazz.hu rendszerében, amelyiket szeretné. Pontosan, időben és egyszerűen.

35. Van már működő weboldala? Semmi gond, kiegészítjük!

A MarketingMérnök képes a már meglevő rendszeréhez illeszkedni, azt kiegészíteni és ugyanígy bármikor lekapcsolható, módosítható.

Ha már ma is van működő weboldala és nem szeretne mindent az elejéről kezdeni, semmi gond. A MarketingMérnök képes a már meglevő rendszeréhez illeszkedni, azt kiegészíteni és ugyanígy bármikor lekapcsolható, módosítható.

36. API kapcsolódási lehetőség, így bármilyen külső rendszerrel illeszthető.

Bármilyen szoftvert vagy adatbázist szinkronizálhat vagy összeköthet a MarketingMérnökkel egy egyszerű API csatlakozó segítségével.

Saját adatbázisa vagy tartalomkezelője van? Nem akar megválni az eddig használt rendszereitől? Nem is kell! Bármilyen szoftvert vagy adatbázist szinkronizálhat vagy összeköthet a MarketingMérnökkel egy egyszerű API csatlakozó segítségével.



Support és ügyféltámogatás

37. Fontos Önnek az állandó webes jelenlét, egy percet sem állhat a weboldala?

A legkorszerűbb szervereken, a legnagyobb biztonságban tudhatja adatait. Nincs adatvesztés, nincs leállás!

A MarketingMérnököt kiszolgáló szerver a világ egyik legbiztonságosabb szerverparkjában található, ahol a legkorszerűbb szervereken, a legnagyobb biztonságban tudhatja adatait. Nincs adatvesztés, nincs leállás!

38. Online tudásközpont videós oktatóanyagokkal.

Több mint 40, egyenként néhány perces, könnyen emészthető videó segítségével gyorsan meg tudja tanulni a MarketingMérnök használatát.

Több mint 40, egyenként néhány perces, könnyen emészthető videó segítségével gyorsan meg tudja tanulni a MarketingMérnök használatát. A videók egy online oktató rendszerben elérhetőek, ahol a témák alapján keresni is lehet.

39. Adatai a világ egyik legbiztonságosabb szerverfarmjának köszönhetően biztonságban vannak.

A szerverpark kiválasztásánál a biztonság és folyamatos rendelkezésre állás volt a két legfőbb szempont.

A tárolt adatok sérthetetlensége, bizalmassága és elérhetősége érthető követelményként jelenik meg a ügyfeleink részéről. A szerverpark kiválasztásánál a biztonság és folyamatos rendelkezésre állás volt a két legfőbb szempont.

40. Ön szeretné megtervezni, elkészíteni legbonyolultabb kampányait is?

Minden hónapban ingyenes képzés kezdőknek és haladóknak.

Megadunk minden segítséget az induláshoz. Havonta két félnapos gyakorlati képzést tartunk a rendszer használatáról (kezdő és haladó). Már a kezdő képzés végén is egy működő kampánnyal lesz gazdagabb a résztvevő. A haladó képzésen pedig az igazi nagy trükköket mutatjuk be, amikkel fellendítheti az értékesítsét.

41. Angol nyelv sem akadály!

A MarketingMérnök kezelőfelülete és a rendszerüzenetek is beállíthatóak angol nyelvűre, csak egy lépés.

A szoftver kívül-belül „beszél” angolul. Amennyiben partnerei, ügyfelei főnyelve az angol, akár munkatársai angol ajkúak, nem okozhat fennakadást. A MarketingMérnök kezelőfelülete és a rendszerüzenetek is beállíthatóak angol nyelvűre, csak egy lépés.

42. Folyamatos fejlesztés, ahol mindig a legfrissebb verziót használhatja.

Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy versenytársaink előtt legyünk legalább két lépéssel.

Fejlesztői csapat dolgozik azon, hogy a rendszer újabb és újabb funkciókkal bővülhessen. Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy versenytársaink előtt legyünk legalább két lépéssel. Ez biztosítja az Ön számára, hogy mindig a legfrissebb verziót használhatja.



Innovatív megoldások

43. Tanítani szeretné ügyfeleit, munkatársait, viszonteladó partnereit?

Az E-learning modul egy nagyon fejlett képzési rendszer, ahol vizsgáztathat, figyelheti, hogy ki, mikor tanul, szabályozhatja, hogy melyik oktatóanyaghoz ki fér hozzá.

Eddig drága képzésekre küldte munkatársait és amíg munkatársai tanultak, ki helyettesítette őket? A MarketingMérnök E-learning modulja egy nagyon fejlett képzési rendszer, ahol vizsgáztathat, figyelheti, hogy ki, mikor tanul, szabályozhatja, hogy melyik oktatóanyaghoz ki fér hozzá. Képzelje el, mennyivel hatékonyabb lenne munkatársai teljesítménye, ha a holt időben tanulhatnának és közben figyelemmel tudná kísérni, hogy ki tanul, ki csak mondja, hogy tanul, ki, hogyan végezte el a vizsgákat. Esetleg viszonteladóit, értékesítőit szeretné képezni? Semmi gond! Mivel online képzési rendszerről van szó, munkatársai akár a világ túloldalán is lehetnek, Ön akkor is nyomon tudja követni tanulásuk menetét.

44. Kintlevőségeinek kezelését bízza a MarketingMérnökre!

Állítson be egy egyszerű utánkövető kampányt és a MarketingMérnök rendszeres időközönként figyelmezteti az ügyfelet fizetési kötelezettsége kapcsán.

Az ügyfele megrendelt valamit, de nem fizetett? A MarketingMérnök ebben is segítségére lesz! Állítson be egy egyszerű utánkövető kampányt és a MarketingMérnök rendszeres időközönként figyelmezteti az ügyfelet fizetési kötelezettsége kapcsán. Elsőször csak emlékeztet emailben, utána SMS-t küld, később szól a pénzügyi munkatársnak, hogy hívja fel az adott ügyfelet. Ezzel együtt ha szeretné, az ügyfél minősítését is automatán hátra sorolja, ahol a "nemfizető" ügyfeleket tudja gyűjteni. Ezeket bátran irányítsa versenytársaihoz.

45. Nagy rendezvényeket tart?

A meghívottak személyes köszöntését bízza a MarketingMérnökre!

Az előzetesen kiküldött meghívó tartalmaz egy személyes kódot, mely egyénenkét változó. Így a rendszer pontosan tudja, hogy ki az, aki éppen belép. Nevén köszönti és természetesen eltárolja az adatait.

46. Responsive weboldalsablon és mobil kompatibilis sablon kezelése..

A MarketingMérnök weboldalsablon készítője lehetőséget ad responsive sablonok kezelésére és készítésére.

A mobilok korában fontos, hogy egyszerű és kezelhető oldalakon jelenítsük meg a tartalmakat. A MarketingMérnök weboldalsablon készítője lehetőséget ad responsive sablonok kezelésére és készítésére.

47. Bizalmas információt szeretne megosztani partnereivel, ügyfeleivel?

A MarketingMérnök "zárt oldal" funkciója csak azt engedi be, akit Ön szeretne.

Az üzleti titok és fizetős anyagai is biztonságban vannak a MarketingMérnök védett oldalai mögött. Csak az a személy férhet hozzá, akinek Ön kifejezett engedélyt adott erre. Felhasználónév és jelszó segítségével kizárhatja az illetékteleneket az értékes tartalmak megtekintéséből.

48. Rendezvényein értékesít?

A számlázást, bankkártyával való fizetést bízza a MarketingMérnökre!

Proforma számla, előleg számla, e-számla? Mindent rendezhet a MarketingMérnökkel. A PayPal fizetéssel emelje le akár havidíjas szolgáltatásának árát ügyfele bankkártyájáról!





Korrekt együttműködés

49. Nincsenek extra költségek!

Annyit fizet, amennyit használja a rendszert.

Átlátható és tervezhető költségek, a MarketingMérnökben nincsenek rejtett költségek. Annyit fizet, amennyit használja a rendszert.

50. Nincs elköteleződés, hűségidő.

Bármikor lemondhatja írásban, és a következő hónapra már nem számlázzuk a szolgáltatást.

Ha nem elégedett a MarketingMérnökkel, bármikor "kiszállhat". Nem célunk, hogy szerződésekkel, kötelezettségekkel próbáljunk bevételhez jutni. A mi bevételünket csak az garantálja, hogy Ön folyamatosan, elégedett ügyfelünkként, sikeresen és eredményesen használja a MarketingMérnököt. Amennyiben nem kívánja 14 tovább használni a MarketingMérnököt, bármikor lemondhatja írásban, és a következő hónapra már nem számlázzuk a szolgáltatást.

+1: Ránk mindig számíthat!

Ha ránk esik a választása és partnerek leszünk, tapasztalni fogja, hogy mi megoldjuk a problémákat, nem pedig generáljuk azokat.

Ön, mint cégvezető valószínűleg sokszor bosszankodott amiatt, hogy egy-egy partnere, munkatársa sokkal inkább gátja volt cége fejlődésének, mintsem elősegítője. Mi valljuk, hogy a problémák megoldására van szükség, nem pedig magyarázkodásra, kifogás keresésre, illetve a problémák generálására. Ha ránk esik a választása és partnerek leszünk, tapasztalni fogja, hogy mi megoldjuk a problémákat, nem pedig generáljuk azokat. Ránk mindig számíthat!