MM Kapcsolat



 
Mérhetőség

1. Mindig tudunk az ügyfélről mindent!


Minden ügyfélről pontosan tudja, hogy mikor, melyik weboldalt nézte meg, melyik emailt olvasta el, melyik email-ből kattintott.

Minden ügyfélről pontosan tudja, hogy

  • mikor, melyik weboldalt nézte meg
  • melyik emailt olvasta el,
  • melyik email-ből kattintott,
  • mit vásárolt és
  • melyik email, illetve weboldal hatására döntött a vásárlás mellett.  
Ugyanígy, ha értékesítőkkel, vagy callcenterrel dolgozik, a MarketingMérnök tudja, hogy mikor, ki és mit beszélt az ügyféllel, sőt képes az értékesítők munkájának hatékonyságát is figyelni.
2. Kevés a vásárló, nincs rendelés?


1 kattintás és tudja, hogy mi a teendő. A MarketingMérnök rögzít minden adatot és ezeket rendszerezve mutatja meg Önnek.


Tudja, hogy a marketing kampányok 95%-a miért sikertelen?

Mert nincs elég adat az elemzésükhöz, így javítani sem tudnak rajta. A MarketingMérnök minden pillanatban rögzít minden adatot és ezeket az Ön számára legideálisabb formába rendezve mutatja meg Önnek. Képzeljen el egy excel táblázatot, professzionális grafikonokkal, ahol azonnal látható, hogy hol veszítjük el az érdeklődőket, miért nem vásárolnak.
3. Szüksége van azonnali bevételre?


A MarketingMérnök néhány kattintással megmondja, hogy kit, milyen ajánlattal érdemes megkeresni a gyors eladás érdekében.

Néhány kattintás után megtudhatja, hogy kit, milyen ajánlattal érdemes megkeresni a gyors eladás érdekében.

Ha szeretne egy villám kampányt lefuttatni, nincs más teendője, mint megadni a MarketingMérnöknek a legfontosabb szempontokat (lakhely, érdeklődési kör, érdeklődés aktivitása, tevékenység, stb.) és a MarketingMérnök azonnal táblázatba rendezi azokat az érdeklődőket, akiket érdemes megkeresni, mert jó eséllyel lehet nekik értékesíteni. További segítségre van szüksége? Semmi gond! Kattintson az ügyfél előzményeire és azonnal látni fogja, mik azok az érvek, amik az ügyfelet érdeklik és mik azok, amik nem. Innentől szinte többet tud az ügyfélről, mint ő saját magáról. Ennél egyszerűbb értékesítést elképzelni sem lehet!

 

 

4. Nem hatékony a Sales oldala?


Tesztelje automatán! Ha egy sales oldal gyengén teljesít, azt a MarketingMérnök megmutatja számokban és grafikonon egyaránt.

Ha egy sales oldal gyengén teljesít, azt a MarketingMérnök megmutatja számokban és grafikonon egyaránt.

Ami még ennél is jobb, hogy akár 4 lehetőség közül kiválasztja a leggyengébben teljesítőt és kiveszi a rendszerből. Biztos lehet benne, hogy csak a legjobban konvertáló oldala dolgozik.

 

5. kidobott pénz a marketingre költés!

Ezt mondogassa az Ön konkurense, Ön tudni fogja, hogy melyik "marketingforint" melyik ügyfelet hozta.

Lehet, hogy a konkurenseinek van elégethető pénze marketingre, de Önnek nem.

Éppen ezért a MarketingMérnök képes érzékelni, hogy melyik hirdetésére jött egy érdeklődő, ezt rögzíti az ügyfél adatlapján, így Ön képes bármikor visszakövetni, hogy melyik ügyfele, melyik hirdetésből érkezett és ugyanígy képes az egy hirdetéseit ellenőrizni és eldönteni, hogy érdemes-e az adott hirdetésre költeni, vagy sem. Legyen az akár egy szórólap, óriásplakát, újsághirdetés,vagy éppen Facebook bejegyzés, a MarketingMérnök képes érzékelni és csoportosítani a reklámeszközei hatékonyságát.

 

6. Átláthatatlanok a kampányai?

Vessen véget ennek azonnal! Hozzon döntést egy perc alatt a MarketingMérnök kampány-térkép funkciója révén.

A MarketingMérnök a teljes webes rendszerről térképet készít,

amit átnézve egy perc alatt a legbonyolultabb kampánya is értelmezhetővé válik és ha változtatni szeretne, azonnal látható a változtatás eredménye.
Soha többet bonyolult, értelmezhetetlen kampányok! Hozzon döntést egy perc alatt a MarketingMérnök kampánytérkép funkciója révén.


Egyszerűség

7. Csak egyszer dolgozunk!


Csak egyszer kell egy kampányt elkészíteni és a MarketingMérnök automatán szállítja az érdeklődőket, vevőket a nap 24 órájában.

Csak egyszer kell egy kampányt elkészíteni

és a MarketingMérnök automatán szállítja az érdeklődőket, vevőket a nap 24 órájában, a hét 7 napján, az év 365 napján, éjjel, nappal. A rendszerek bármikor bővíthetőek, átalakíthatóak programozói tudás nélkül.

8. Nincs szükség programozóra!


Programozói tudás nélkül állíthat fel kampányokat pár óra alatt
, más rendszerekben ez több hónapnyi programozói munka lenne.

Programozói tudás nélkül valósíthatja meg álmai kampányát.

Általános számítástechnikai ismeretekkel könnyedén kezelheti weboldalait, email-jeit, kampányait, nem kell órákat, napokat várni arra, hogy a programozók hozzá lássanak a munkához.

9. Egy helyen minden!


Egy felületen kezelheti weboldalait, email-jeit, az ügyfelei adatait és a kampányához kapcsolódó minden egyes lépést.

Egy felületen kezelheti weboldalait, email-jeit,

az ügyfelei adatait és a kampányához kapcsolódó minden egyes lépést, mellyel rengeteg időt takaríthat meg és olyan összefüggésekre is azonnal fény derül, amit addig nem láthatott, míg adatait külön rendszerekben kezelte.

10. Az idő pénz, gyors áttekintés!


Kampányait elég hetente egyszer ellenőrizni és azt is megteheti 1 perc alatt, hiszen a kezdő oldalon azonnal minden fontos adat látszódik.

Azonnal látható eredmények, változások.

Kampányait elég hetente egyszer ellenőrizni és azt is megteheti 1 perc alatt, hiszen a kezdő oldalon azonnal minden fontos adat látszódik. Láthatja a listájának aktivitását, a le- és feliratkozók számát, az aktuális kampányának statisztikáit.

11. weboldal pil- lanatok alatt.

Azért nem tud átírni egy értékesítési szöveget, mert a programozóval kell egyeztetni, a MarketingMérnökkel Ön is képes rá!

Weboldalai elavultak, mert nincs aki képes lenne kezelni azt a bonyolult rendszert?

Esetleg azért nem ír át egy értékesítési szöveget, mert bonyolultabb a programozóval egyeztetni, mint amire Önnek ideje lenne? A MarketingMérnökben pont úgy szerkeszthet bármilyen oldalt, mintha egy szövegszerkesztőben dolgozna. A végén csak kattintson a "Mentés" gombra és a tartalma azonnal megváltozott. Ugyanilyen egyszerűen illeszthet be képet, videót, hanganyagot, vagy hozhat létre új oldalt, esetleg törölhet egy már nem aktuális ajánlatot.

12. Több weboldal egy felületen.


Ha Önnek több cége, több weboldala, több tevékenysége van, akkor is egy rendszerben láthatja ügyfeleit és kezelheti folyamatait.


A MarketingMérnök korlátlan számú egyedi weboldalt tud kezelni,

így ha Önnek több cége, több weboldala, több tevékenysége van, akkor is egy rendszerben láthatja ügyfeleit és egy rendszerben kezelheti kampányait.



Személyre szabott kommunikáció, bizalomépítés

13. Egyedi, ügyfélre szabott tartalom.

Képes arra, hogy az érdeklődő szokásaihoz igazítva küldjön emailt, válassza ki, hogy mi legyen az email tartalma.

 

A MarketingMérnök képes figyelni az ügyfeleket,

azoknak a mozgásából következtetést levonni és ezek alapján eldönteni, hogy mikor, milyen kampányt futtasson az érdeklődőnek. Azaz képes arra, hogy az érdeklődő szokásaihoz igazítva küldjön emailt, válassza ki, hogy mi legyen az email tartalma, illetve ugyanígy az ügyfél szokásai alapján dönti el, hogy egy-egy weboldalon milyen tartalmat lásson. Például ha tudjuk, hogy egy termék kapcsán az ügyfélnek a gyorsaság, hibamentes működés a fontos, szemben a design-nal és a könnyű használhatósággal, akkor a termék értékesítési oldalán első helyre teszi a gyorsaságot és a hibamentes működést.

14. Mintha csak egy ismerősének írna.

Nincs programozó, nincs bonyolult, értelmezhetetlen folyamat, csak eredményes ügyfélkommunikáció!

Jelenlegi rendszerében bonyolult megírni egy emailt, illetve kiküldeni az ügyfeleinek?

Esetleg programozói segítségre van szüksége? A MarketingMérnökben pont úgy írhat meg egy levelet mintha csak egy átlagos emailt írna ismerősének és a küldéshez csak ki kell választani a megfelelő csoportot. Nincs programozó, nincs bonyolult, értelmezhetetlen folyamat, csak eredményes ügyfélkommunikáció!

15. Előre időzített levélsorozatok.

Ügyfelei pont akkor kapják meg az Ön levelét, amikor nagy valószínűséggel a gép előtt ülnek.

Tudta, hogy az emberek az emaileket visszafele olvassák?

Azaz először a legfrissebbet (és erre szánják a legtöbb időt) és így haladnak visszafele. Átlagosan a legrégebbi emailekre kevesebb, mint 1/5-öd annyi időt szánnak, mint a legfrissebbre. Az Ön emailjeit mikor lenne jó, ha ügyfelei olvassák? Az Ön emailjeire mennyi időt szánjanak érdeklődői? Ugye jó volna, ha az Ön ajánlatát olvasnák először és minden más emailt csak utána? Ehhez nincs más teendője, mint akkor küldeni az emailt, amikor az ügyfele éppen gép előtt ül. A MarketingMérnök megfigyeli érdeklődője email olvasási szokásait és akkor küldi a levelet, amikor a legnagyobb valószínűséggel a gép előtt ül és az emailjeit fogja olvasni. Eredmény? Sokkal hatékonyabb kommunikáció, sokkal több, elégedett ügyfél, sokkal több vásárlás.

16. VIP ügyfélnek kedvezmény.

Megkülönböztetett figyelmet szentelhet legjobb ügyfeleinek, mindezt plusz időráfordítás nélkül. Hűségrendszer, VIP ajánlat használata.

A MarketingMérnök képes királyi bánásmódban részesíteni ügyfeleit.

Ha szeretne megkülönböztetett figyelmet szentelni legjobb ügyfeleinek, mindezt plusz időráfordítás nélkül, akkor a MarketingMérnök ezen funkciója leveszi a terhet a válláról.

17. Jogosultságok automata kezelése.

Rendelésnél és regisztrációnál beállítható, hogy csak arra jogosult ügyfelek regisztrál- hassanak, vagy bizonyos ügyfelek ne regisztrálhas- sanak.

Önnek vannak nemkívánatos ügyfelei?

Gyakran lesi el a konkurencia a legújabb praktikáit? El tudja érni azt, hogy konkurense, vagy nemkívánatos üzleti partnere egy teljesen más ajánlatot lásson, mint a célpiaca.

18. Egyedi, postai levelezőlap.

Küldjön az ügyfeleinek részletes tájékoztatót, személyre szabott ajánlatot postai úton, úgy hogy csak postáznia kell.

Van egy prémium terméke, aminek az oldalát egy érdeklődő több, mint 5 percig nézte, de nem vásárolt?

Mit szólna hozzá, ha küldenénk az ügyfélnek egy részletes tájékoztatót egy egyedi ajánlattal postai úton? Ön szerint mennyivel nőne a vásárlások száma, ha lenne egy "beépített ügynöke" aki figyeli az érdeklődőit és ha úgy ítéli meg, hogy érdemes postai úton is megkeresni, akkor ezt automatán megteszi Ön helyett. A MarketingMérnökkel pont annyira egyszerű ilyen postai kampányokat menedzselni, mintha egy egyszerű email kampányt készítene.


Hatékony megoldások

19. Ön callcenterrel dolgozik?

Képes kiszolgálni Callcentert úgy, hogy a kollégát értesíti, hogy az ügyfelet melyik termék kapcsán érdemes megkeresni.

A MarketingMérnök képes kiszolgálni Callcentert úgy,

hogy a kollégát értesíti, hogy az ügyfelet melyik termék kapcsán érdemes megkeresni, mik azok az érvek, ami fontos az érdeklődő számára és mik azok az érvek, ami az érdeklődőnek kevésbé fontosak.

20. Így kontrollálja értékesítőit!

Ön 1 perc alatt átláthatja, melyik értékesítője mennyire eredményes még automata levelet is kaphat róla.

Tudja, hogy mikor, melyik értékesítője mennyire motiváltan dolgozik?

A MarketingMérnök képes arra, hogy kiossza a jelölteket értékesítőinek és ha valamelyik az ügyféllel nem veszi fel a kapcsolatot, akkor azt automatikusan jelzi Önnek. Ugyanígy képes napi, heti, havi riportotkat készíteni az értékesítők eredményessége alapján, így Ön 1 perc alatt átláthatja, melyik értékesítője mennyire eredményes.

21. Mikor hívja telefonon ügyfeleit?

A MarketingMérnök meg- mondja Önnek, hogy melyik ügyfelét, mikor érdemes hívni.

A MarketingMérnök jelzi Önnek, hogy ügyfeleit mikor érdemes hívni.

Volt már olyan, hogy egy forró ügyfelet éppen egy megbeszélés alatt hívott, vagy éppen autóban ült, esetleg késésben volt egy megbeszélésről? Mit szólna hozzá, ha a MarketingMérnök ebben is segítene Önnek? A MarketingMérnök jelzi Önnek, hogy ügyfeleit mikor érdemes hívni.

22. Nagy rendez- vényeket tart?

A rendszer képes arra, hogy QR-kód segítségével egyedi meghívót készítsen.

A MarketingMérnökkel nem csak hírlevelet küldhet

szövegszerkesztője segítségével szerkeszthet meghívókat. A rendszer képes arra, hogy QR-kód segítségével egyedi meghívót készítsen. Különböző személyeknek más-más tartalmat jeleníthet meg automata módon.

23. A meghívottak beléptetése.

A MarketingMérnök QR-kódos beléptető moduljával tömeg- eket léptethet be percek alatt.

Nincsenek többé kígyózó sorok és nem kell 5 kollégáját lefoglalnia a rendezvény regisztrációjához.

A MarketingMérnök QR-kódos beléptető moduljával tömegeket léptethet be percek alatt. Ön mennyi idő alatt regisztrál be 900 embert? Mi a MarketingMérnökkel ezt 20 perc alatt tettük meg úgy, hogy azonnal statisztikázható volt a résztvevők száma és tudtuk, hogy melyik célcsoportból jöttek el a legtöbben.

24. Bankkártyás fizetési rendszer.

Kezelje a fizetéseket PayPal segítségével, legyen szó havi vagy egyszeri díjról.

A PayPal ma már alapfunkció a MarketingMérnökben.

Kezelje a fizetéseket PayPal segítségével, legyen szó havi vagy egyszeri díjról. Ön csak arról értesül, hogy beérkezett a számlájára a havidíj, vagy egyszeri díj. Sok felesleges adminisztrációtól és bankköltségtől kímélheti meg cége büdzséjét.



Profi marketing megoldások

25. Precíziós célzás és találat.

A legtöbb marketing eszköz arról szól, hogyan érjünk el minél több érdeklődőt és majd csak vásárol valaki. Itt pontos célzást használhat.

Míg a legtöbb marketing eszköz arról szól, hogyan érjünk el minél több érdeklődőt és a nagy számok alapján majd csak vásárol valaki, addig a MarketingMérnök:

Megfigyel: Figyeli az érdeklődő mozgását és rögzít vele kapcsolatban minden lehetséges adatot.
    1. Milyen oldalakat látogatott?
    2. Milyen emaileket olvasott?
    3. Melyik emailből kattintott, melyikből nem?
    4. Milyen terméket vásárolt?
    5. Felmérő kérdésekre milyen választ adott?
    6. Mikor olvassa emailjeit, illetve látogatja weboldalunkat?
    7. Munkatársainkkal miről beszélt, mi iránt érdeklődőtt?
    8. Hol lakik?
    9. Mi a neme?
    10. Milyen korú?
    11. Milyen problémájára keres megoldást?
    12. Milyen típusú megoldást keres?
Bizalmat épít: Az így gyűjtött adatok alapján megbecsüli, hogy melyik ügyfélnek, mikor, milyen kommunikációt érdemes folytatni ahhoz, hogy megbecsülve érezze magát és megértse, a mi cégünk valóban más, nálunk érdemes vásárolnia.

Értékesít:
Miután a rendszer úgy érzékeli, hogy a bizalmat sikerült kiépíteni és az érdeklődő közel van a vásárláshoz, akkor akcióba lép. A korábban gyűjtött adatok alapján a megfelelő időben, a megfelelő kommunikációs eszközt használva (email, SMS, postai DM, callcenter), a megfelelő üzenettel ráveszi az érdeklődőt, hogy látogassa meg a weboldalunkat, ahol az ügyfél számára legideálisabb terméket mutatja az ügyfél számára fontos érvekkel pont úgy, ahogy a legjobb értékesítő is teszi, aki az ügyfél számára fontos előnyöket emeli ki, viszont azokat a tulajdonságokat, ami az ügyfél számára nem lényeges, maximum csak megemlíti.

26. Szeretne piac- kutatást végezni?

Néhány perc és a válaszok özönleni fognak, ami alapján könnyedén fog hozni jó döntést.

Szeretné megtudni, hogy ügyfelei mennyire elégedettek?

Esetleg bizonytalan, hogy A vagy B termékből kellene nagyobb készletet felhalmoznia? Készítsen néhány kattintással piackutatást és küldje ki azonnal ügyfeleinek. Néhány perc és a válaszok özönleni fognak, ami alapján könnyedén fog hozni jó döntést.

27. Soha többet hideghívás!

Tudja, hogy mit gyűlölnek leginkább az értékesítők? A hideghívást és a rendszeres visszautasítást.

Tudja, hogy mit gyűlölnek leginkább az értékesítők?

A hideghívást és a rendszeres visszautasítást. Mit szólna hozzá, ha a MarketingMérnök elvégezné munkátrsai helyett ezt a feladatot és nekik csak a már felmelegített érdeklődőkkel kellene foglalkozni? A MarketingMérnök képes arra, hogy megadott név, email cím, illetve egyéb szükséges adatok alapján emailben megkeresse a jelöltet és úgy kommunikáljon vele, mintha csak az értékesítő személyesen írt volna neki. Tájékoztatja, figyelmezteti, emlékezteti és teszi ezt mindaddig, amíg a jelölt érdeklődni nem kezd. Ezt a MarketingMérnök érzékeli a jelölt tevékenysége alapján és jelzi az értékesítőnek, hogy mostmár hívhatja az ügyfelet. Eredmény? Motivált értékesítők, hiszen nem kapnak elutasítást, sokkal több találkozó, hiszen a hideghívások helyett értékesítenek és sokkal több vásárló, hiszen azt, akit egy hideg hívás során elveszítettünk volna, azt a MarketingMérnök felmelegítette, előkészítette.

28. Nem tudta lezárni az ügyfelet?

A rendszer automatán tartja a kapcsolatot, ajánlatokat küld, segít a döntésben és amikor a jelölt már vásárló állapotban van, jelzi az értékesítőnek.

Tudja, miért hiusul meg a legtöbb értékesítés?

Mert az értékesítőnek nincs elég ideje az ügyféllel foglalkozni. Ha az értékesítő nem tud eladni gyorsan, akkor jóval kevesebb figyelmet fog szánni a jelöltre, hiszen jobb, ha az idejét forró érdeklődőkre fordítja. Bízza ezeket a jelölteket a MarketingMérnökre és a rendszer automatán tartja a kapcsolatot, tájékoztatja, ajánlatokat küld, segít a döntésben és amikor a jelölt már vásárló állapotban van, jelzi az értékesítőnek, aki így újra fel tudja venni a kapcsolatot és immáron eredményesen tud értékesíteni.

29. Bolthálózattal rendelkezik?

A MarketingMérnök képes érzékelni az ügyfelek lakhelyét és ez alapján tudja irányítani a hozzá legközelebb eső partneréhez.

A MarketingMérnök képes érzékelni az ügyfelek lakhelyét

és ez alapján tudja irányítani a hozzá legközelebb eső partneréhez, üzletéhez. Képzelje el, hogy mennyire professzionális megoldás, amikor az érdeklődőnek nem kell keresgélnie, hogy melyik üzlet van hozzá a legközelebb, hanem a rendszer automatikusan azt ajánlja fel neki. Ennek hatására elkerülheti azokat a bosszantó helyzeteket, amikor olyan akciót hirdet meg ügyfeleinek, ami esetleg az egyik boltban nem kapható, így azon a környéken lakó érdeklődőket nem csak nem szolgálta ki, de fel is bosszantotta. Ezeket a helyzeteket a MarketingMérnök segítségével könnyedén elkerülheti.

30. Óriási adatbá- zissal rendelkezik?

Nincs idegtépő várakozás, nem kell ellenőrizgetni, hogy kiment-e mindenkinek. Nálunk levelei biztosan célba érnek.

A MarketingMérnök segítségével egy kattintással indíthat levelet

a listáira és valamilyen bekövetkező változás hatására. Nincs idegtépő várakozás, nem kell ellenőrizgetni, hogy kiment-e mindenkinek. Nálunk levelei biztosan célba érnek. 1000 levél megy ki egy csomagban és kizárt, hogy kétszer megkapja egy kapcsolat ugyanazt a levelet.



Support és ügyféltámogatás

31. Állandó webes jelenlét!

A legkorszerűbb szervereken, a legnagyobb biztonságban tudhatja adatait. Nincs adatvesztés, nincs leállás!

Szuper biztonságos adatkezelés.

MarketingMérnököt kiszolgáló szerver a világ egyik legbiztonságosabb szerverparkjában található, ahol a legkorszerűbb szervereken, a legnagyobb biztonságban tudhatja adatait. Nincs adatvesztés, nincs leállás!

32. Online tudás- központ.

Több mint 40, egyenként néhány perces, videó segít- ségével gyorsan meg tudja tanulni a MarketingMérnök használatát.

Tudásbázis a használat egyszerűsítésére.

Több mint 40, egyenként néhány perces, könnyen emészthető videó segítségével gyorsan meg tudja tanulni a MarketingMérnök használatát. A videók egy online oktató rendszerben elérhetőek, ahol a témák alapján keresni is lehet.

33. Adatai itt biz- tonságban vannak.

A szerverpark kiválasztásánál a biztonság és folyamatos rendelkezésre állás volt a két legfőbb szempont.

A tárolt adatok sérthetetlensége, bizalmassága és elérhetősége érthető követelményként jelenik meg a ügyfeleink részéről.

A szerverpark kiválasztásánál a biztonság és folyamatos rendelkezésre állás volt a két legfőbb szempont.

34. Képzési rend- szert nyújtunk.

Minden hónapban ingyenes, személyes képzés, az Ön igényei szerint.

Megadunk minden segítséget az induláshoz.

Havonta egy órás, ingyenes gyakorlati képzést tartunk a rendszer használatáról. A konzultáción segítünk megtanulni a rendszer használatát vagy segítséget nyújtunk a készülő kampány beüzemelésénél. Minden, MarketingMérnökkel kapcsolatos kérdést megválaszolunk.

35. Angol nyelv sem akadály!

A MarketingMérnök kezelő- felülete és a rendszerüzenetek is beállíthatóak angol nyel- vűre, csak egy lépés.

A szoftver kívül-belül „beszél” angolul.

Amennyiben partnerei, ügyfelei főnyelve az angol, akár munkatársai angol ajkúak, nem okozhat fennakadást. A MarketingMérnök kezelőfelülete és a rendszerüzenetek is beállíthatóak angol nyelvűre, csak egy lépés.

36. Folyamatos fej- lesztés.

Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy versenytársaink előtt legyünk legalább két lépéssel.

Fejlesztői csapat dolgozik azon, hogy a rendszer újabb és újabb funkciókkal bővülhessen.

Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy versenytársaink előtt legyünk legalább két lépéssel. Ez biztosítja az Ön számára, hogy mindig a legfrissebb verziót használhatja.



Innovatív megoldások

37. E-Learning kép- zés modul.

Az E-learning modul egy nagyon fejlett képzési rend- szer, ahol oktathat, vizs- gáztathat, szabályozhatja, hogy ki fér hozzá.

Eddig drága képzésekre küldte munkatársait és amíg munkatársai tanultak, ki helyettesítette őket?

A MarketingMérnök E-learning modulja egy nagyon fejlett képzési rendszer, ahol vizsgáztathat, figyelheti, hogy ki, mikor tanul, szabályozhatja, hogy melyik oktatóanyaghoz ki fér hozzá. Képzelje el, mennyivel hatékonyabb lenne munkatársai teljesítménye, ha a holt időben tanulhatnának és közben figyelemmel tudná kísérni, hogy ki tanul, ki csak mondja, hogy tanul, ki, hogyan végezte el a vizsgákat. Esetleg viszonteladóit, értékesítőit szeretné képezni? Semmi gond! Mivel online képzési rendszerről van szó, munkatársai akár a világ túloldalán is lehetnek, Ön akkor is nyomon tudja követni tanulásuk menetét.

38. Kintlevőségek kezelése.

Állítson be egy egyszerű utánkövető kampányt és figyelmeztetést kap az ügyfele a fizetési késedelemről.

Az ügyfele megrendelt valamit, de nem fizetett?

A MarketingMérnök ebben is segítségére lesz! Állítson be egy egyszerű utánkövető kampányt és a MarketingMérnök rendszeres időközönként figyelmezteti az ügyfelet fizetési kötelezettsége kapcsán. Elsőször csak emlékeztet emailben, utána SMS-t küld, később szól a pénzügyi munkatársnak, hogy hívja fel az adott ügyfelet. Ezzel együtt ha szeretné, az ügyfél minősítését is automatán hátra sorolja, ahol a "nemfizető" ügyfeleket tudja gyűjteni. Ezeket bátran irányítsa versenytársaihoz.

39. Nagy rendez- vényeket tart?

A meghívottak személyes köszöntését, beléptetését bíz- za a rendszerre, mely auto- mata módon teszi ezt.

Az előzetesen kiküldött meghívó tartalmaz egy személyes kódot, mely egyénenkét változó.

Így a rendszer pontosan tudja, hogy ki az, aki éppen belép. Nevén köszönti és természetesen eltárolja az adatait.

40. Responsive és mobil websablon.

A MarketingMérnök weboldal- sablon készítője lehetőséget ad responsive és mobil sablonok kezelésre, készítésre.

A mobilok korában fontos, hogy egyszerű és kezelhető oldalakon jelenítsük meg a tartalmakat.

A MarketingMérnök weboldalsablon készítője lehetőséget ad responsive sablonok kezelésére és készítésére.

41. Védett tartal- mat szeretne?

A MarketingMérnök "zárt oldal" funkciója csak azt engedi be, akit Ön szeretne és távol tartja az illetékteleneket.

Az üzleti titok és fizetős anyagai is biztonságban vannak a MarketingMérnök védett oldalai mögött.

Csak az a személy férhet hozzá, akinek Ön kifejezett engedélyt adott erre. Felhasználónév és jelszó segítségével kizárhatja az illetékteleneket az értékes tartalmak megtekintéséből.

42. Rendezvényein értékesít?

A számlázást, bankkártyával való fizetést bízza a MarketingMérnökre!

Proforma számla, előleg számla, e-számla?

Mindent rendezhet a MarketingMérnökkel. A PayPal fizetéssel emelje le akár havidíjas szolgáltatásának árát ügyfele bankkártyájáról!





Korrekt együttműködés

43. Nincsenek extra költségek!

Annyit fizet, amennyit használja a rendszert. Átlát- ható és tervezhető költségek!

Átlátható és tervezhető költségek,

a MarketingMérnökben nincsenek rejtett költségek. Annyit fizet, amennyit használja a rendszert.

44. Nincs elköte- leződés, hűségidő.

Bármikor lemondhatja írásban, és a következő hónapra már nem számlázunk.

Ha nem elégedett a MarketingMérnökkel, bármikor "kiszállhat".

Nem célunk, hogy szerződésekkel, kötelezettségekkel próbáljunk bevételhez jutni. A mi bevételünket csak az garantálja, hogy Ön folyamatosan, elégedett ügyfelünkként, sikeresen és eredményesen használja a MarketingMérnököt. Amennyiben nem kívánja 14 tovább használni a MarketingMérnököt, bármikor lemondhatja írásban, és a következő hónapra már nem számlázzuk a szolgáltatást.

+1: Ránk mindig számíthat!

Ügyfeleink szerint mi meg- oldjuk a problémákat, nem pedig generáljuk azokat.

Ön, mint cégvezető valószínűleg sokszor bosszankodott amiatt, hogy egy-egy partnere, munkatársa sokkal inkább gátja volt cége fejlődésének, mintsem elősegítője.

Mi valljuk, hogy a problémák megoldására van szükség, nem pedig magyarázkodásra, kifogás keresésre, illetve a problémák generálására. Ha ránk esik a választása és partnerek leszünk, tapasztalni fogja, hogy mi megoldjuk a problémákat, nem pedig generáljuk azokat. Ránk mindig számíthat!